Košarica (0) 0,00 kn

Your Cart Is Empty.

close

 

Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja Internet trgovine LaChocolate

 

Internet stranice www.lachocolate.hr su u vlasništvu tvrtke Čokoladnica d.o.o. (u daljnjem tekstu Čokoladnice). Uvjeti poslovanja vrijede za registrirane korisnike. Registrirani korisnik (u daljnjem tekstu korisnik ili registrirani korisnik) može postati svaka punoljetna osoba koja je potpuno poslovno sposobna i koja prihvaća uvjete poslovanja Čokoladnice. Prilikom prvog upisa potrebno se registrirati i pritom ispuniti sva tražena polja istinitim podacima. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje svojom registracijom. Korisnik je dužan brinuti se o sigurnosti svoje korisničke lozinke i povremeno je mijenjati. Čokoladnica ne odgovara za slučajeve zlouporabe korisničke lozinke, ali će odmah nakon što korisnik javi o vjerojatnoj zlouporabi, odgovarajuće postupiti.

Podaci o poduzeću

Čokoladnica d.o.o.

XII. Vrbik 14

10 000 Zagreb

Hrvatska

OIB: 871 867 597 18

 

Email: info@lachocolate.hr

 

Dostupnost informacija

 

a) identitet tvrtke (ime i sjedište tvrtke , matični broj),

b) kontakt informacije koje će kupcu omogućiti brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),

c) bitna obilježja proizvoda odnosno usluga (uključujući i postprodajne usluge i jamstva),

d) dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga koja se nudi u Internet trgovini bi trebala biti dostupna u razumnom vremenskom razdoblju),

e) uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i datum isporuke),

f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno definirane i mora biti vidljivo prikazano da li uključuju poreze i troškove prijevoza,

g) način plaćanja i dostave,

h) rok trajanja ponude,

i) rok u kojem je moguće odustati od ugovora/kupovine i uvjete za povlačenje, a osim toga mora biti navedeno da li i koliko kupca košta vraćanje proizvoda,

j) objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za kontakte s korisnicima.

 

 

Prodavatelj omogućava slijedeće načine plaćanja:

 

- gotovinom nakon preuzimanja putem GLS dostavne službe

- putem predračuna

- kreditna kartica: plaćanje putem sistema Paywiser (plaćanje se stranki skine s kartice pri narudžbi)

 

Koliki su troškovi dostave? Ako naručiš proizvode u ukupnoj vrijednosti od 200,0 kuna ili više je poštarina besplatna. 

 

Cijene

 

Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određen rok valjanosti. Cijene vrijede u slučaju plaćanja jednom od gore navedenih metoda plaćanja pod navedenim uvjetima. Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca zaključuje se u trenutku kad prodavatelj potvrđuje narudžbu (kupac prima e-mail o statusu Narudžba potvrđena). Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za prodavatelja tako i za kupca.

 

Promocijski kodovi

 

Povremeno putem e-maila ili putem drugih kanala komunikacije šaljemo promocijski kod. Promocijski kod donosi razne pogodnosti: od raznih darova do popusta. Svaki kod je uvijek vremenski ograničen i mora se iskoristiti u određenom vremenskom periodu inače postaje nevažeći. Iskoristiti se može upisivanjem na blagajni u posebno polje "kod kupona".  Različiti promocijski kodovi se ne mogu kombinirati i zbrajati. Posjetitelj odnosno kupac može prilikom svake kupovine iskoristiti samo jedan promocijski kod.

 

ODUSTAJANJE OD NARUDŽBE

 

Za ugovore sklopljene na daljinu, potrošač ima pravo u roku od 30 dana na e-mail adresu tvrtke ( info@lachocolate.hr ) javiti kako odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga takve odluke. Vraćanje primljene robe na adresu tvrtke u tom roku smatrati će se kao obavijest o odustajanju od ugovora.

 

Kupac mora u najkasnijem roku od 30 dana od dana obavijesti o odustajanju od narudžbe vratiti zaprimljene proizvode. Proizvodi se vraćaju na sljedeću adresu: Čokoladnica LaChocolate, Masarykova 6, 10 000 Zagreb, Hrvatska. Po primitku proizvoda, tvrtka će, kupcu vratiti cjelokupan iznos uplate. Jedini nastali trošak koji tereti kupca u vezi s otkazom ugovora je direktni trošak povrata proizvoda.

 

Kupac uz povrat proizvoda šalje i račun, osobne podatke te transakcijski račun na koji želi primiti povrat uplate. Povrat novca će se izvršiti u roku od 30 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od narudžbe.

 

Zaštita osobnih podataka

 

Prodavatelj se obavezuje na trajnu zaštitu osobnih podataka korisnika. Prodavatelj će osobne podatke koristiti isključivo za potrebe ispunjavanja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i drugu potrebnu komunikaciju. Korisnički podaci ni u kojem slučaju neće biti predani neovlaštenim osobama .

 

Komunikacija

 

Prodavatelj će s korisnikom kontaktirati putem sredstava komunikacije na daljinu samo ukoliko se korisnik tome izričito ne protivi. Oglasne elektronske i/ili SMS poruke će sadržavati sljedeće:

 

- jasno i nedvosmisleno će biti označene kao reklama,

- pošiljatelj će biti jasno vidljiv i naznačen,

- različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike će biti i označene kao takve.

 

Isto tako će se jasno utvrditi uvjeti sudjelovanja u njima:

- jasno će biti predstavljen način odjave od primanja reklamnih poruka,

- prodavatelj će izričito poštovati želju korisnika koji ne želi primati reklamne poruke.

 

PRAVNA OBAVIJEST

 

Internet trgovina LaChocolate i svi navedeni podaci, slike proizvoda, grafički i video elementi na ovim stranicama su zaštićeni autorskim pravima i ne smiju se reproducirati ili koristiti bez prethodnog pismenog dopuštenja. Zaštitni znak, marka i logo LaChocolate su vlasništvo tvrtke Čokoladnica d.o.o.

 

Pritužbe i sporovi

 

Prodavatelj nastoji da se u skladu sa svojom dužnosti uspostavi učinkovit sustav za rješavanje pritužbi te određuje osobu na koja se kupac u slučaju problema, uvijek može obratiti telefonski ili putem e-maila. Žalba se podnosi putem e-mail adrese na info@chai.hr. Postupak obrade prigovora je strogo povjerljiv. Prodavatelj će u roku od pet radnih dana potvrditi da je primio pritužbu, obavijestiti kupca o tome koliko dugo će se rješavati i obavještavati o tijeku postupka. Prodavatelj je svjestan da je ključna karakteristika potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja slučaja, njegov nerazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju samog spora. To je ujedno i jedna od glavnih prepreka potrošaču da pokrene sudski postupak. Iz tog razloga prodavatelj će uložiti maksimalne napore kako bi se svi sporovi riješili mirnim putem.

 

Rješavanje potrošačkih sporova izvan suda

 

Sukladno sa zakonskim normativima ne priznajemo niti jednog izvođača za rješavanje potrošačkih sporova kao odgovornog za rješavanje potrošačkog spora koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o rješavanju sporova izvan suda. Čokoladnica LaChocolate koja nudi proizvode i usluge online trgovine na području Hrvatske, na svojoj online stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je na dostupna potrošačima na poveznici OVDJE.

 

Navedena uredba dolazi iz Zakona o rješavanju potrošačkih sporova izvan suda, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Svijeta o online rješavanju potrošačkih sporova te promjene Uredbe (ES) br. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

IZJAVA O PREHRAMBENIM I ZDRAVSTVENIM TVRDNJAMA U OPISU PROIZVODA

 

Sve informacije na stranicama Internet trgovine LaChocolate (www.lachocolate.hr) su samo informativnog karaktera i nisu namijenjena kao zamjena za savjet liječnika ili drugog medicinskog osoblja. Također ne mogu biti zamjena za odgovarajuću medicinsku pomoć jer nisu priznata od strane zdravstvenih ustanova. Proizvodi ne mogu zamijeniti propisane liječničke tretmane i uzimanje propisanih lijekova. Ne isključuju niti druge metode komplementarnih terapija, komplementarnih proizvoda i terapeute komplementarne medicine.